Social Media Marketing Ι A po shkojmë në drejtimin e duhur?

Social Media Marketing është procesi që dërgon trafik drejt një faqeje shitje nëpërmjet rrjeteve sociale. Procesi implikon krijimin e përmbajtjeve (content), të lidhura me adresën e faqes, që janë tërheqëse duke shpresuar nxitjen e shpërndarjes tek rrjeti i secilit (virale).

Gjithashtu studimet thonë, dhe si social media manage mendoj se kanë të drejtë, që individi është më i prirur të bëjë një nëse ka një rekomandim (share apo like) nga një nga të njohurit e tij.

Sot po shfletoja Pulse në Linkedin dhe vura një pëlqim një artikulli që më pëlqeu titulli. Nuk kisha kohë ta lexoja, edhe se po më interesonte…

E vërteta se përse e pëlqeva ishte se një i njohuri im të cilit i besoj e kishte pëlqyer më parë.

Ajo që mendoj tani është se nëse unë vë një pëlqim pa e lexuar dicka, a e con kjo pasardhësin në zgjedhje të gabuar mbështetur në pëlqimin (rekomandimin) tim?

A është e drejte kjo dilemë? Si mendoni?

No Comment

Comments are closed.